اسلایدر

ماتا و لوئیز : بازی سختی بود
هواداران چلسی

خوان ماتا و دیوید لوئیز معتقد هستند که بازی دشواری را برابر قهرمان دانمارک انجام داده اند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، شب گذشته خوان ماتا و دیوید لوئیز توانستند با گلزنی های خود به پیروزی 4 بر 0 آبی ها برابر نوردشلند ، قهرمان دانمارک کمک کنند در مصاحبه ای پس از این پیروزی شرکت کردند.

ماتا در صحبت هایش گفت :" اینکه گلزنی کرده ام خوب بود و نتیجه خوبی هم بدست آمد. ما به صدر گروه می رویم که هدفمان است. با توجه به بازی یوونتوس ، این بازی برایمان خیلی سخت بود اما ما با سه امتیاز حساس به لندن باز خواهیم گشت."

ماتا اضافه کرد :" بهد از دیدن موقعیت توپ ، بردن شدن با نتیجه 4 بر 0 خیلی راحت نبود، آنها به خوبی بازی کردند و بازیکنان با کیفیتی در اختیار داشتند ، پیروزی 4 بر 0 گفتنش راحت است ، اما در واقع راحت نبود و ما با توجه به گلی که زدیم و 1-0 شدیم ، موقعیت خوبی داشتیم."

وی گفت :" آنها بازیکنان خوبی در میانه زمین اشتند و بازی کوتاه را از دروازه بانشان شروع می کردند ، من از شیوه بازی آنها خوشم آمد و بازی خوبی انجام دادند."

دیوید لوئیز که از روی ضربه شروع مجدد از پشت دروازه نوردشلند را باز کرده بود نیز در صحبت هایش گفت :" فلسفه بازی آنها فوق العاده بود و مربی فوق العاده ای دارند ، بازی کردن برابر آنها سخت بود ، پس از پیروزی و رسیدن به صدر جدول خوشحالم."

لوئیز ادامه داد :" من همیشه سخت برای ضربه آزاد زدن تمرین می کنم و امروز گل فوق العاده ای بود که به تیم توانست کمک کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:ماتا و لوئیز : بازی سختی بود ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری